درصد تشابه مقاله

اگر یک اسنیپت کلمه به کلمه را کپی و جاسازی کنید، باید اطلاعات را در علائم نقل قول (به عنوان دیگر، “”) قرار داده و به نویسنده اعتبار بدهید. بسیاری از محتویات مقاله تحقیقاتی شما باید ایده هایی باشد که شما از تحقیقات خود به همراه جستجوی کلمه خودتان استخراج کرده باشید. نقل قول مستقیم استفاده می شود زمانی که شما احساس می کنید که آنچه نویسنده گفت به خصوص مفید به عنوان فرموله شده است. تا آنجا که می توان آن را با شواهد موجود قضاوت کرد، سرقت علمی گسترده تر از آن است که معمولاً به رسمیت شناخته می شود. تقلب و سرقت علمی در سطح لیسانس بومی است، حتی اگر آنها می توانند عملیات کسب و کار در مقیاس بزرگ در فروش اوراق ثابت مدت حمایت کنند. بسیاری از دانش آموزان به سادگی از نیاز به دادن اعتبار به ایده ها و معابر دوباره کار کرده یا نقل قول شده بی اطلاع هستند.
پلاجیاریسم
کسانی که برای زندگی می نویسند، مانند روزنامه نگاران یا نویسندگان، به ویژه در برابر مسائل سرقت علمی آسیب پذیر هستند. نویسندگان به خوبی در قوانین کپی رایت و راه هایی برای جلوگیری از سرقت علمی است. سرقت ادبی به عنوان یک نویسنده حرفه ای یک مسئله حقوقی اخلاقی و احتمالاً جدی است. دانشگاه سرقت علمی را «استفاده از کلمات، ایده ها، مواد یا اعمال شخص دیگری بدون شناخت درست و مستند سازی منبع» تعریف می کند. دانش آموزان مسئول دانستن قوانین حاکم بر استفاده از کار یا مواد افراد دیگر و شناسایی درست و مستند سازی منبع هستند.

پلاجریسم

درک علل زمینه ای سرقت علمی و ارتقای آگاهی از موضوع در میان دانشجویان می تواند با افزایش حمایت و راهنمایی در حالی که دانشجویان در دانشگاه یاد می گیرند، به جلوگیری از سوء رفتار تحصیلی آینده کمک کند. در واقع به جای تمرکز بر کشف سرقت علمی، تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه می تواند در آینده ای نزدیک تأثیر مثبتی بر روی عمل علمی خوب داشته باشد. دیدگاه گزارش شباهت پیش فرض درصد متن جوهر را فراهم می کند که با یک یا چند مقاله منتشر شده همپوشانی دارد. توجه داشته باشید که درجه بالای شباهت لزوماً نشان دهنده متن دزدیده شده نیست. نمره شباهت ۳۰٪ می تواند به معنای ۳۰٪ متن مشترک با یک منبع باشد، اما می تواند به معنای ۱٪ از کل متن با ۳۰ منبع مختلف باشد. متن استفاده مجدد که به طور مشروع نقل قول می شود، می تواند به نتیجه شباهت کمک کند.
مشابهت یابی پایان نامه
با توجه به شیوع تقلب قراردادی قبل و بعد از مداخله AEM، نتایج در حال حاضر کاهش درصد موارد تقلب قراردادی تشخیص داده شده، از 0.35 درصد از برنامه های کاربردی، به 0.08 درصد از برنامه های کاربردی، کاهش 77.14 درصدی را نشان می دهد. با فرض اینکه کاهش در موارد خاص به دلیل هیچ کاهشی در توانایی علائم برای تشخیص آن ها نبود، این کاهش آشکار تقلب قراردادی ممکن است به دلیل عوامل متعدد یا ترکیبی از آن عوامل باشد. قبل از هر چیز، بهبود دانش دانشجویان از استانداردهای مناسب دانشگاهی ممکن است آگاهی از آنچه در یک محیط دانشگاهی از آنها انتظار می رود را افزایش داده باشد. دوم ، دانستن این که وجود خواهد داشت موشکافی بیشتر از ارائه می دهد خود را با توجه به تقلب قرارداد و دانستن این که نمونه هایی از کار خود را برای بازرسی در دسترس بودند ممکن است خطر درک تقلب قرارداد را افزایش داده است. سوم، هر گونه کاهش ممکن است به دلیل پیشرفت های واقعی در توانایی های دانش آموزان در EAP باشد.

iran paper ithenticate

با توجه به اعتباربخشی تاریخی در موسسه turnitin به عنوان یک ابزار کلیدی برای شناسایی نمونه های سرقت علمی، رویکرد جدیدی برای مدیریت یکپارچگی تحصیلی دانشگاه ضروری است که ممکن است توانایی انگلیسی دانشجویان را بهبود بخشد. همیشه از آثار، کلمات، ایده ها و عباراتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در مقاله خود استفاده می کنید نقل قول کنید. صرف نظر از اینکه آیا شما اطلاعات را در یک کتاب، مقاله، وب سایت، و اینکه آیا آن متن، نقاشی، تصویرسازی، نمودار، و یا جدول، شما باید آن را نقل قول. در هنگام استفاده از کلمات یا عبارات از منابع دیگر، این باید در علائم نقل قول باشد. آنها همچنین می توانند راهنمایی های بیشتری برای جلوگیری از سرقت ادبی ارائه دهند.

همانند یاب

یکپارچگی دانشگاهی به دور از همگانی است و سنت دانشگاهی شرقی تکرار مواد را به عنوان فداکاری نادیده می گیرد. این یک ملاحظه مهم از نظر درک تفسیر دانشجویان از سرقت علمی است و این امکان وجود دارد که همه دانشجویان در این زمینه فرهنگی استفاده از مواد در «ترور» را نقض یکپارچگی تحصیلی نبینید. با این حال، تحقیقات در این زمینه متناقض است و برخی نویسندگان پیشنهاد می کنند که سرقت ادبی اغلب با ترجیح فردی همراه است تا پذیرش فرهنگی. با وجود این برخورد بالقوه در مدل فرهنگی، همچنان در این زمینه مهم باقی مانده است که برنامه AEM پایه های اساسی فلسفی نظام دانشگاهی بریتانیا را آموزش می دهد و توضیح می دهد و همچنین کنوانسیون هایی که باید برای جلوگیری از سرقت علمی دنبال شود.

درصد تشابه مقاله

با این حال، Turnitin و دیگر بسته های نرم افزاری مورد استفاده برای تشخیص شباهت های بین ارسال متن به طور گسترده ای به دور از راه حل مطلوب برای سرقت علمی “حل” شناخته شده (هکلر و همکاران 2012؛ McKiver 2006; scheg 2012) چرا که آنها ذاتا کشف نمی کنند که آیا سرقت علمی رخ داده است. خدمات ویرایش علمی ما به نویسندگان طیف گسترده ای از روزنامه های علمی به ویژه محبوب است، اما ما نیز خدمات ویرایش نسخه های خطی ارائه می دهیم و تجربه و تجربه اثبات و ویرایش نسخه های خطی در تمام رشته های علمی و همچنین خارج از کشور را داریم. در Proof-Reading-Service.com ما بالاترین کیفیت را در ویرایش مقالات مجله، ویرایش پایان نامه دکترا و خدمات تایید داده ها از طریق تیم بزرگ و بسیار اختصاصی خود از متخصصان دانشگاهی و علمی ارائه می دهیم. به این ترتیب، ما مشتریان خود را قادر می سازیم تا تحقیقات خود را به شیوه های روشن و دقیق لازم برای متقاعد کردن سردبیران اکتساب و دستیابی به استقرار گزارش دهند. رایج ترین شکل سرقت ادبی زمانی رخ می دهد که نویسنده از اعتبار منابع متنی نویسنده در یک مقاله اصطلاحی یا وظیفه نوشتن غفلت کند. سرقت علمی به متن کتبی یا الکترونیکی در کتاب ها، مجلات، مجلات، روزنامه ها، وب سایت ها و غیره اطلاق می شود.
در هنگام بحث در مورد کپی برداری، موسسات خاطر نشان کردند که دانش آموزانی که داده ها را تکرار می کردند، موفق به یادگیری تحقیقات زیادی نشدند و همچنین مهارت های نوشتن که قرار بود بنیاد به آن ها آموزش دهد. پس از خروج از موسسه، همه این دانش آموزان فاقد توانایی ایجاد محتوای اصلی هستند، زیرا پیش از این تنها فریب داده شده اند. گذشته از این، اثر سرقت ادبی نیز وجود دارد، زیرا زبان ثابت و فریب می تواند هزینه های آن را بر روح تحمل کند.

فایل نتیجه مشابهت یابی

متاسفانه بسیاری از معلمان دانشگاهی برای توضیح شیوه های علمی در این زمینه کار چندانی نمی کنند. اما اقلیتی از دانش آموزان نیز وجود دارند که عمدا تقلب می کنند و تعجب آور خواهد بود اگر برخی از این ها در سطوح بالاتر جامعه دانشگاهی نگهداری نمی شد. همچنین این مهم است که به خاطر داشته باشیم که در عصر امروز و عصر کنونی می توان به راحتی از طریق فناوری های جدید به اطلاعات دسترسی پیدا کرد. همچنین همان طور که کول و دیگران گفته اند، این باور که ما به عنوان انسان مالکیت بیشتری بر اطلاعات نسبت به آنچه پرداخت کرده ایم داریم، می تواند بر نگرش ها نسبت به سرقت ادبی تأثیر بگذارد. بسیاری از نویسندگان دیگر نیز گفتند که اینترنت احتمال سرقت ادبی را افزایش داده است، چرا که اطلاعات را می توان به راحتی از طریق فناوری های جدید به آن دسترسی پیدا کرد.
در این مقاله 10 نوع سرقت علمی را درک خواهیم کرد که هر نویسنده دانشگاهی باید بداند از آن اجتناب کند. اسناد، رویه ها و مقررات فعلی به صراحت مکانیسم های انضباطی سرقت دانشجویی را توصیف نمی کنند. درک علل زمینه ای سرقت علمی و افزایش درک دانشجویان از مشکل می تواند با بهبود حمایت و راهنمایی در طول دانشجویان تحصیل در دانشگاه به جلوگیری از سوء رفتار تحصیلی آینده کمک کند.
https://iranpaper.ir/blog/investigate-plagiarism-with-ithenticate/

دیدگاهتان را بنویسید